04.03.2010

A mai ramas o luna pana la aniversarea de 2 ani a blogului!

Pe 4 aprilie acest blog va implini 2 ani de existenta si e lesne de inteles ca nu voi trece cu vederea acea zi si acel eveniment de mare importanta pentru mine.Deja am inceput sa ma gandesc la cateva detalii,la cum va trebui sa arate headerul special pe care il voi crea pentru momentul cu pricina.

E adevarat,nu voi mai face un articol kilometric ca anul trecut,asta si pentru ca,spre deosebire de anul trecut cand prima aniversare a blogului a coincis si cu atingerea numarului de 1.000 de articole scrise,de data asta nu voi atinge nici o cifra exacta si rotunda de articole,dar vor exista cateva mici similaritati.

Daca e sa existe insa un incovenient cu privire la acea zi,acela ar fi ca tot pe 4 aprilie anul acesta sarbatorim si Pastele si voi fi cam ocupat in acest sens pentru ca va trebui sa fac un header si pentru aceasta sarbatoare,dar asta nu va rezulta decat intr-o premiera,sau,in orice caz,intr-o raritate pe blogurile din Romania:pe 4 aprilie acest blog va avea 2 headere!Si inca ma gandesc daca sa le afisez atunci separat sau sa fac sa fie unite.
Mai am timp de gandire pana atunci,un lucru e cert insa:in cei 2 ani fara o luna de cand mi-am facut blog,am scris aproape 2.500 de articole,am invatat o multime de lucruri utile,cei care au intrat aici desigur au acumulat si ei destule informatii de real interes si folos si voi continua pe aceeasi linie ascendenta ca si pana acum in asa fel incat vizitatorii acestui blog sa se simta ca acasa si sa stie ca aici pot gasi cat mai multe lucruri interesante.

P.S.:Iar daca vreti sa stiti cum s-a marcat primul an al acestui blog pe 4 aprilie 2009,vedeti aici=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/articolul-cu-numarul-1000-blogul.html.

Niciun comentariu: