22.11.2009

Continuati sa va mintiti singuri,eu am incetat de mult sa o mai fac!

Ma gandesc azi la acele persoane,in special cei ce voteaza pentru prima oara,care se vor duce la sectiile de vot plini de ei insisi,increzatori intr-un viitor mai bun,cu gandul ca votul lor chiar conteaza si ca reprezinta ceva in tara asta!Recunosc ca am fost si eu asa prima oara cand am fost sa votez acum 5 ani,dar pe atunci fraudele electorale nu erau asa de uriase ca acum (si asta pentru ca atunci nu era vorba de atatia bani la mijloc,intre timp Romania a intrat in UE,sunt si aia 20.000.000.000 de euro de la FMI si fiecare vrea sa puna laba pe o suma cat mai mare de-acolo) si nu erau nici atatia mafioti in politica.Cine dracu' auzise pe-atunci,in 2004,de o tzaranca jegoasa precum Elena Udrea,de un bandit ca Tariceanu,de un "prostanac" ca Geoana,etc.?

Intre timp,m-am convins care e treaba si cu politica asta.Si mi-am dat seama ca nu e de mine,ca nu ma intereseaza,ca nu ma priveste,ca nu ma include in nici un fel.Ca,daca as vota,n-as face decat sa-l legitimez pe acel candidat care sa ma fure.Votandu-l,ar fi fost ca si cum i-as da dreptul sa ma fure atat pe mine cat si pe ceilalti romani.Nu ma mai intereseaza.Si daca anul trecut mi-am jurat sa nu mai votez cu nimeni anume niciodata si m-am tinut de cuvant in cele doua randuri cand am avut ocazia ( http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/11/si-am-fost-sa-votez.html) si (http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/06/care-dintre-voi-poa-sa-ma-conduca-pe.html) de data asta am luat o decizie si mai radicala:nu mai merg in viata mea sa votez.Stiu ca asta nu afecteaza pe nimeni,cu sau fara votul meu se poate vota si in lipsa mea,se poate vota si pentru mine,se poate iesi un candidat anume (de obicei ala care e mai abil in smecherii din astea) cu tot cu votul meu sau fara el.
Cred ca,din punctul asta de vedere,am mai facut inca un progres la nivel mental.Mi-am facut mie insumi un bine ca m-am despovarat de grija asta,de a merge la sectia de votare.Sa merg ca sa ce?Nu mai bine stau acasa si ma odihnesc sau imi umplu timpul altfel?Mama,stai sa vezi ce va fi azi la televizor,o gramada de cretinoizi care vor dezbate miezul din covrig,care vor face analize,speculatii,etc.Naspa,la televizor e clar ca nu prea am ce vedea la canalalele romanesti.

Am facut inca un pas in ruperea fata de trecut si mi-am curatat buletinul de acele amintiri (timbre) menite sa imi aduca aminte ca am fost si eu candva un om care avea impresia ca e mare smecherie sa poti vota.Bine ca am descoperit ca poti sa votezi si sa nu vrei sa o faci si sa traiesti la fel de bine,sau chiar mai bine,pentru ca ai constiinta curata dupa aceea!Mi-am dat jos toate timbrele culese pe buletin de-a lungul timpului,ii las pe altii sa le colectioneze pe buletinele lor.Si totodata,ii indemn sa se iluzioneze in continuare,ca niste virgini emo,ca ei reprezinta viitorul tarii,ca datorita lor,se va schimba nivelul de trai in Romania,ca vom ridica din nou tara din mocirla in care s-a afundat si o vom face falnica,mareata si productiva.
Ori,Romania nu mai are cum sa isi revina.Am explicat zilele trecute in cateva articole de ce.Cine a citit acele articole poate a inteles,cine nu si se afal pentru prima oara pe blogul asta si citeste randurile astea sa nu comenteze aiurea ca n-am chef de papagali care poposesc pentru prima oara aici si simt nevoia sa ma plictiseasca cu parerile lor,de cele mai multe ori penibile si inutile.Daca tot stau acum pe blog la ora 3:15 cand altii dorm,macar sa imi rezerv dreptul sa aprob sau sa resping orice comentariu vreau eu.

Ce bine e sa te eliberezi de unele greseli ale trecutului!La fel de bine e sa iti asumi erorile si sa recunosti ca le-ai facut,pentru ca ulterior sa poti inclina din nou balanta spre ceea ce e demn,normal si corect.

Buletinul meu e acum curat,la fel ca si constiinta mea.Nu ma mai duc in viata mea la vot,mi se rupe de cine iese presedinte.Oricine ar iesi presedinte,iese pentru el,pentru neamul lui,pentru gasca lui de corupti si hoti,nu pentru mine,nu pentru tine,nu pentru noi,oamenii de rand.Si atunci,de ce sa contribui si eu la asta?...

Niciun comentariu: