19.11.2009

Sa ne amuzam putin...

(Precizari:personajele de mai jos nu reprezinta toti candidatii la alegerile de duminica.In total sunt 12 inscrisi pe buletinele de vot,eu am ales doar 9 pentru ca restul de 3 sunt prea insignifianti,prea necunoscuti lumii,si mai mult decat atat,nu vroiam sa aloc mai mult timp pentru acest articol decat am facut deja.Si asa mi-am sacrificat vreo 45 de minute cautand imagini care sa se potriveasca cel mai bine in opinia mea cu cei de mai jos.

Si inca ceva:daca exista vreun aplaudac,vreun sclav,vreun pupincurist si/sau simpatizant al oricaruia de mai jos si se simte lezat de asemanare,sa nu se grabeasca sa trimita vreun comentariu.Acesta nu va fi aprobat,pentru ca este la libera mea alegere daca sa accept sau nu orice comentariu pe acest blog.Si acum,savurati...).Mai mult din plictiseala,dar si pentru ca noaptea imi vin tot felul de idei nastrusnice si mai mult sau mai putin ilare,m-am gandit sa va arat cu cine cred eu ca se aseamana unii dintre candidatii la presedintia Romaniei.Incep cu:

TRAIAN BASESCU:Am spus si intr-un articol anterior ca nu mai merita inca un mandat de 5 ani din varii motive:n-a facut nimic in tara asta (de fapt,n-a facut nimic nici ca ministru al transporturilor,nici ca primar al Capitalei) nu ca altii ar fi fost mai breji,dar a fost implicat intr-o serie de incidente,scandaluri,nereguli.E un om viciat de caracterul sau indoielnic si de mania sa pentru putere si supunere a celorlalti din jurul sau.In opinia mea a ajuns in numai 5 ani dintr-un personaj plangacios si demn de mila intr-un trepadus malefic,chelbos,sinistru si urat cu spume.MIRCEA GEOANA:Recunosc ca am avut ceva dificultati in a gasi un animal care sa-l caracterizeze pe pesedist.Mircea Geoana poate fi asemuit oricand fie cu un tocilar virgin si rarait,fie cu un animal murdar,imputit,de genul care se scalda in mocirla propriului partid (cand esti coleg de partid cu indivizi ca Vanghelie,Hrebenciuc si multi altii,e cam greu sa ai pretentia sa te priveasca lumea ca un om incoruptibil,integru,curat ca lacrima din toate punctele de vedere).Ma rog,pana si Iliescu a spus despre el ca e un prostanac,asa o fi,dar e unul care seamana intr-o oarecare masura cu un porc mistret.CRIN ANTONESCU:Am observat ca liberalul are o sustinere importanta din partea tinerilor.Chiar pe foarte multe bloguri am vazut bannere de sustinere la adresa acestuia.Cu privirea galesa,calda,parca e o pisica tarcata ce vrea sa inmoaie pana si cel mai aspru constestatar al felinelor.Pentru mine,Crin Antonescu este peste Geoana sau Basescu,dar tot nu va putea sa ma convinga vreodata ca ar putea face altceva in plus decat predecesorii sai.Si in plus,nu-mi plac pisicile,am explicat in trecut ca le consider fiinte perverse,iar Antonescu nu face nota discordanta in viziunea mea din acest punct de vedere.SORIN OPRESCU:Raman la parerea ca actualul primar al Bucurestiului e un tip mult mai serios si vertebral fata de cei 3 enumerati deja mai sus.Singura problema a acestuia e ca nu prea e capabil sa faca mare lucru.Intr-un an si jumatate nu a facut nimic in Capitala,deci,cu atat mai mult nu as vrea sa ajunga presedintele tarii si sa transforme acel "nimic" la nivel national.Insa e de apreciat ca nu poate fi acuzat de nimic,in afara de partizanat politic (degeaba pozeaza in independent,a ramas pesedist pana in maduva oaselor),in rest nu a fost implicat in nici un fel de scandal de coruptie,trafic de influenta sau mai stiu eu ce.Oprescu imi pare ca un caine oropsit,trist si scarbit de tot ce il inconjoara,ca si cum ar fi vesnic inconjurat de hingheri care vor sa-i faca rau.CORNELIU VADIM TUDOR:"Tribunul",cu al sau comportament vulcanic,ce deseori il face sa spumege la gura fara nici un fel de exagerare,e sarea si piperul oricarei dezbateri politice la care asista.Chestia e ca se repeta constant si am obsevat asta de multe ori in ultima vreme,repetand mot-a-mot (adica cuvant cu cuvant) aceleasi chestii la toate televiziunile.Nu mai are stralucirea de altadata,mi se pare demagog si atat,timpul i-a cam trecut,pacat ca e inzestrat cu o inteligenta mult peste medie.Ca de comportat si ca aspect,se aseamana izbitor cu un diavol tazmanian.N-am dreptate?GIGI BECALI:Nu e nici un secret ca oierul din ghencea arata,se exprima si se poarta precum specia din care provine:maimuta.La el mi-a fost cel mai usor sa-i gasesc un animal care sa-l reprezinte.Alte comentarii sunt de prisos.De fapt,inca ceva:ramai in ghencea!KELEMEN HUNOR:Un maghiar presedinte al Romaniei?Asta nici ca pacaleala de 1 Aprilie nu e buna.N-are a face,rolul sau in acest prim tur de scrutin e unul decorativ,din fericire noi,ca popor,nu suntem amenintati nici pentru o secunda de perspectiva ca un maghiar sa fie presedintele romanilor.Asta ne-ar mai fi lipsit.Kelemen Hunor mi se pare usor constipat cand vorbeste,nu-mi amintesc sa-l fi vazut zambind,dar,daca e sa fiu corect,nici nu l-am vazut prea des pentru asta.Chiar si asa,mi se pare ca e precum un hipopotam uscat.CONSTANTIN NINEL POTARCA:Alt papagal,dar nu orice fel de papagal,ci unul cu lant de haur la gat,ghiul si palat in care locuiesc el si cei 7 (parca) puradei ai lui,manca-ti-as!L-am vazut ieri vorbind in dezbaterea electorala de la TVR 1.Mama,cate dezacorduri,ce exprimare defectuoasa!Pe scurt,ce analfabet!N-a inteles un lucru:daca vrea ca romanii sa il voteze,nu ar fi trebuit sa sublieneze de nu stiu cate ori ca daca va iesi el presedinte (in India cred ca ar avea sanse mai mari) va asigura tiganilor si rromilor cele mai bune conditii,le va face si le va drege si etc.Nu prea da bine asta la romani.Plus ca n-a zis nimic despre integrarea rromilor in societate,precum si o educatie pe masura,conform careia nu e normal ca tiganii sa isi confunde propriile buzunare cu posetele,borsetele,buzunarele altora.Mi se pare un animal insalubru,pervers,abject.Iar in jungla africana pe cine gasim care sa se potriveasca cel mai bine descrierii?REMUS CERNEA:Nu e genul meu sa ma iau de aspectul fizic si infatisarea altuia,dar sa-mi fie cu iertare:cum sa vrei sa te voteze lumea,sa ajungi in fruntea tarii si sa arati in halul asta.O.K.,am inteles,reprezinta Partidul Verde,ceva cu ecologistii,cu salvati natura,cu nu stiu ce,dar sa-i spuna cineva ca exista aparate de barbierit si masini de tuns.Si nici nu costa scump.Nici pe Remus Cernea nu-l costa scump sa se faca de ras la alegerile astea,la o adica nu are de pierdut nimic.O sa fie o sursa de misto-uri pentru multi,dar ce-l intereseaza pe el asta?Are altele pe cap:de exemplu numai faptul ca inca mai sta cu parintii reprezinta un motiv mult mai serios pentru care sa isi faca griji in privinta imaginii.Daca e sa ma intrebati pe mine,l-as compara cu un cal,singura deosebire e ca Remus Cernea si-a legat coama (sau coada) la spate.Si astia vor sa merg duminica sa pun stampila pe ei?Baaaa...am sa fac asta exact atunci cand...(si continuarea e in imaginea de mai jos):

Niciun comentariu: