12.11.2009

Poate nu vedeti bine si din cauza asta nu observati ca e un sondaj in partea dreapta a blogului...

E deranjant ca multi sa creada despre mine ca nu sunt apropiat de cei ce imi citesc blogul si ca nu imi pasa de ei,e enervant sa se spuna ca sunt prea rece si distant fata de acestia,dar cu siguranta e iritant la culme ca,atunci cand cer totusi o parere celor ce intra pe blog,lumea sa se faca precum ca ploua...

De 3 zile am initiat un sondaj in partea dreapta a blogului,care arata cam cum il vedeti in acest articol.Dupa 3 zile doar 13 persoane s-au incumetat sa raspunda,in conditiile in care zilnic intra pe acest blog intre 150-200 de persoane.De aici nu pot sa trag decat concluzia ca unora le este prea greu sa dea 2 click-uri (unul pentru a alege optiunea dorita si a doua pentru a confirma si inregistra optiunea),nu?Adica eu stau ore intregi pe noapte incercand sa ofer cateva articole pentru a doua zi celor ce vor sa citeasca ceva nou,iar marea majoritate a acestora sunt prea plictisiti sa raspunda la un amarat de sondaj.

Foarte bine,atunci haideti sa va spun cum facem.Eu va recomand totusi sa raspundeti la sondaj,altminteri peste cateva zile o sa va intrebati de ce nu mai puteti intra sa vedeti blogul si ce se intampla de v-a fost restrictionat accesul pe el.Si apoi unii dintre voi iar o sa ma cautati pe messenger si o sa ma rugati sa il deschid din nou.Mie mi-e indiferent,pot sa scriu acelasi numar de articole si daca blogul e public si daca e privat,accesibil doar pentru mine.Asa ca alegerea va apartine...

Un comentariu:

Gabi spunea...

Nuuuu :((( nu iar AGM pls :|