10.11.2009

Cred ca am cei mai distrusi vecini din lumea asta!

Destinul a facut sa ma nasc,cresc si inca sa traiesc la oras,in municipiul Bacau,motiv pentru care,cu riscul de a fi subiectiv,cred ca am fost privilegiat din punctul asta de vedere fata de cei nascuti in localitati rurale.Desigur,si statul la oras are dezavantajele lui,dar in principiu parca una e sa ai baia si veceul in casa,si alta in curte,ca sa nu mai vorbim de igiena si utilitati.

Cum spuneam,locuitul la oras,mai ales la bloc,are,pe langa avantaje (asta depinzand de cum te intelegi cu vecinii,in functie de acest lucru poti lega relatii de prietenie si eventual,poti apela in foarte scurt timp la vecinul de langa tine in caz ca ai nevoie de ceva) si dezavantaje (si aici depinde de tipul vecinilor,de varsta lor,de obiceiurile lor,de ce-i deranjeaza pe ei si pe tine nu si invers).

In general,vecinii din blocul meu sunt oameni la locul lor,unii cam zeflemitori,altii cam indiferenti,cert e ca suntem un grup de locatari care am avut grija sa intretinem curatenia pe scara de bloc si multe altele,care sa-i confere scarii de bloc un aspect placut,linistit,curat si ingrijit.

Cand vine vorba de modificarile pe care fiecare vrea sa le faca in apartamentul sau,aici se cam schimba treaba pentru ca nimeni nu mai tine cont de nimic.Partial,pe buna dreptate,pentru ca fiecare isi face casa sa arate cum crede de cuviinta si pe cat isi permite.Partea proasta e ca,de cele mai multe ori,incep sa se ocupe de acele modificari in cele mai inoportune situatii si momente.

Mai exact,in urma cu 2 zile,adica duminica dupa-amiaza,am fost la un pas sa fac o veritabila criza de nervi cand vecinul de deasupra (un om de vreo 31 de ani cu care ma inteleg chiar bine,fiind o persoana foarte nonconformista) s-a gandit sa dea cateva gauri in pereti,aducand la el cativa muncitori.

Bai,nene,esti normal la cap?Duminica dupa-amiaza?Nici macar duminica nu mai e zi de odihna si liniste?Toata saptamana ce pula mea ai avut de facut?Si da-i,si buseste,si tranteste,si sparge,si demoleaza,si duduie,si gaureste cu bormasina.Un chin care a durat de pe la vreo 12:30 pana la 16:30!

Ce daca era duminica?Ce daca sunt convins ca toti vecinii au fost deranjati si i-au umplut frigiderul de carne (am portie sanatoasa i-am oferit-o si eu)?Ce daca personal m-am culcat in acea dimineata la ora 9:30 pentru ca am stat toata noaptea pe blog si ma gandeam sa dorm pana spre seara,mai ales ca urma si meciul cu Rapid si vroiam sa fiu odihnit pentru ca dupa meci urma inca o noapte solicitanta si extenuanta pe blog?Ce daca m-am culcat la 9:30 si m-am trezit intr-un zgomot infernal la ora 13:00?

Fisierele video din acest articol au fost filmate duminica intre orele 14:30 si 16:00.Iar daca nesimtirea unora dintre vecini,care inca nu au invatat ca unele lucruri chiar nu se fac (cum ar fi gauritul si demolatul peretilor duminica,lasand la o parte ca a fost o mare sarbatoare,aceea a Sfintilor Mihail si Gavriil,desi omul e crestin ortodox,ca si mine) atunci cand mai locuiesti si cu alti oameni intr-o scara de bloc,ar fi un zgomot,probabil nesimtirea ar suna in felul urmator:

Niciun comentariu: