22.11.2009

De ce sa caut dragostea vietii mele cand am gasit-o deja?

In general nu-mi place sa primesc sfaturi de la cei mai mici ca varsta fata de mine,nu pentru ca as fi ingamfat sau m-as da eu cine stie ce trecut si experimentat prin viata,dar sa fim sinceri,cand primesti sfaturi despre dragoste si iubire de la cineva cu 4 ani mai mic decat tine parca nu prea tinzi sa le accepti si sa le asculti.

Inteleg frenezia si exuberanta celor ce si-au gasit o persoana iubita si vad viata in cu totul alte culori,dar nu-i obligatoriu sa rezonez cu faptul ca acestia sa inceapa sa dea sfaturi in domeniu imediat ce s-au indragostit.Ma bucur insa sincer pentru orice prieten care acum si-au gasit cate o prietena si pe anul asta au fost destule cazuri de genul asta.Nu stiu ce i-a cuprins pe toti dintr-o data,dar poate si varsta isi spune cuvantul in acest sens.

Cat despre mine,am fost deseori intrebat daca am pe cineva special in viata mea sau daca sunt in cautare de asa ceva.Raspunsul in ultima vreme a fost unul negativ,pentru ca eu nu caut o simpla persoana de sex opus cu care sa intretin relatii sexuale si cam atat.Plus ca nici nu prea am timp de asta si nici nu-mi pare rau.Pentru mine e altceva asupra careia ma concentrez cu placere si imi petrec timpul studiind-o,scriind despre ea si iubind-o ca un nebun.

Despre sentimentele mele fata de DINAMO,cel mai important lucru din viata mea de un deceniu incoace,am scris de foarte multe ori,si dau exemplu numai 2 cazuri,aici (=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/07/cum-stau-cu-dragosteaca-orice.html) si aici (=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/10/dinamoazi-ma-reintorcla-tine.html).DINAMO,chiar daca nu este o fiinta umana,fizica,imi ofera toate starile de care am nevoie voluntar si involuntar:bucurii,suparari,satisfactii,dezamagiri etc.

Si da,imi ocupa timp si ma face sa cheltuiesc pentru ea la fel de mult ca oricare femeie,de asta nici nu vad o mare diferenta,din punct de vedere sentimental,intre o echipa de fotbal favorita si o persoana feminina.Apropo de asta,unii se prind mai greu cand le spun ca iubesc pe cineva si se mira cand afla varsta alesei mele.Ce naiba,mah,doar nu sunt gerontofil!
Unii vor putea spune ca va trece viata pe langa mine si voi regreta mai tarziu ca nu am lasat-o mai moale cu fotbalul si nu m-am concentrat pe alte lucruri.Nu cred ca se pune problema de asa ceva,atata vreme cat,pentru mine,DINAMO e ca si iubita perfecta,mereu imbracata in culorile mele preferate si care stie la victorii sa ma faca sa uit de orice necaz si suparare.De ce sa caut dragostea vietii mele cand am gasit-o deja inca de acum 10 ani?...

Niciun comentariu: