08.11.2009

Chiar toti semianalfabetii si imbecilii au ajuns sa aiba blog in ziua de azi?

Se pare ca da,iar ceea ce am sa va prezint mai jos reprezinta un caz cat se poate de elocvent in acest sens!Numele personajului la care am sa fac referire este Sandu Marian (nu stiu cum naiba mai e si tiz cu mine),un baiat de aproape 19 ani (retineti!) din Rosiorii de Vede,judetul Teleorman (bine,prostul scrie "Rosiori de Vede" ca habar nu are cum se scrie numele municipiului unde locuieste).

Din pacate e dinamovist si spun din pacate pentru ca la mintea lui,mai mica decat o gaina injunghiata in copita ar merita sa fie stelist,la modul cum se exprima in scris (sunt convins ca si oral nu prea are tangenta cu acordurile dintre subiect si predicat) si la preferintele indoielnice pe care le are (mai ales ca e si manelist coclit).

In urma cu vreo 2 luni,inainte sa imi dau seama cu ce retardat am de-a face si inainte de a-i da ignore din lista de messenger,ma tot ruga insistent sa-i promovez rahatul lui de blog pe blogul meu.I-am spus cu frumosul ca nu obisnuiesc sa fac asa ceva.Dar el nu si nu,ca el e dinamovist ca mine,ca are un blog de dinamovist (o sa vedeti mai acus cat de "dinamovist" e blogul lui).Pana nu a repetat de vreo 4-5 ori aceeasi chestie cu promovatul mizeriei lui de blog,nu s-a lasat.Nu-i problema,ca nici nu l-am mai bagat in seama pe tema asta.

Sandu Marian e genul de om (?) disperat sa fie cineva,sa-l cunoasca lumea pentru mintea lui sclipitoare =)))))).Si-a facut cont peste tot pe unde a apucat,hi5 (va dau si link-ul de la hi5-ul lui acus),Youtube (unde incarca toate videoclipurile cu manele si apoi le salveaza la "favorite"),Trilulilu (la fel),etc.

Ca "blogger" (desi nu se poate numi astfel) se manifesta foarte ciudat.Vrea cu disperare sa-i viziteze lumea blogul,dar ce sa vada daca scrie din an in Pasti cate 5-10 articole,dupa care le sterge si apoi o ia de la capat?Amice,ca sa ajungi cunoscut si mai ales apreciat,trebuie sa depui efort si pasiune,nu e de ajuns sa incarci 2-3 video-uri de pe Youtube si apoi gata treaba!Dar esti prea taran sa intelegi cu ce se mananca blogging-ul!

Vad ca in ultimele 4 zile s-a incapatanat si s-a apucat din nou de blog.A incarcat cateva poze cu el la plantat de pomi intr-o campanie initiata de Realitatea (aici da,e laudabil ca a fost voluntar,desi el s-a dus sa il cunoasca pe Tatulici,sa-si faca poza cu el,sa vada lumea cu ce oameni importanti se cunoaste=)))))si stiu asta din sursa sigura pentru ca a scris cu o seara inainte ca se duce ca poate il da la televizor),apoi a bagat 2-3 video-uri de la fata locului si cam atat.Pe scurt,in 4-5 zile a stat pe blog exact atat timp cat stau eu acum pentru articolul asta.Iata si adresa blogului lui: http://sandumaryan.blogspot.com/.

Uite,Mariane,ca ti-am indeplinit dorinta si ti-am facut reclama la blog,sa vada lumea cata inteligenta zace in tine.Si nu uita,chiar daca bineinteles ca acum iti fac reclama negativa,prezentandu-te celor care citesc randurile astea ca pe un idiot irecuperabil,e important de retinut ca reclama negativa tot reclama se numeste!;)Lasa ca ai sa-mi faci cinste altadata pentru asta!

Ziua de 4 noiembrie se pare ca a fost una istorica pentru Marinica al nostru.A dat noroc cu Basescu,presedintele tarii!Va vine sa credeti?Cata onoare!Cred ca atunci cand a scris randurile pe care le vedeti in printscreen-ul de mai sus inca nu-si revenise din bucurie!Mariane,spune sincer:este ca ai facut putin pipi pe tine de emotie?Este ca greselile de tastare si nu numai le-ai comis nu pentru ca esti un agramat si un semianalfabet notoriu ci pentru ca inca te aflai sub imperiul euforiei?

Sclavule,tu esti genul de dobitoc care i-ar face o muie oricarei persoane cu o oarecare functie si statut pe lumea asta,doar ca sa fie si tu bagat in seama!Tu esti genul de vita buna de manipulat,de dus la urna de vot si dirijat sa votezi cum ti se comanda!Din cauza celor ca tine nu exista speranta cand vine vorba de o generatie bine pregatita pentru vremurile ce vor urma,pentru ca tu,la fel ca si cei ca tine,esti atat de pueril,de jenant,de penibil,de cretin,ca nici nu meriti sa respiri pe lumea asta!Si sa nu te impinga pacatul sa ai vreo replica obraznica la ceea ce am spus pana acum aici,ca daca ai ghinionul sa ne intalnim vreodata pe teren neutru la Bucuresti la vreun meci de-al lui DINAMO,s-ar putea sa fii in dezavantaj din multe puncte de vedere.

Asuma-ti prostia,recunoaste ca esti prea tampit pentru secolul asta si accepta-mi sfatul de bun augur pe care ti-l dau:maturizeaza-te,eventual citeste periodic si cate o carte si nu te mai uita la emisiuni gen "Acces direct" sau "Un show pacatos",ca de acolo ti se trage lipsa ta crasa de cultura!

Revenind la marea lui intalnire cu Basescu.N-am inteles de ce s-a referit la Basescu scriind cu litere mari "EL",sau o fi vreun Dumnezeu pentru el,ca numai cand ne mai referim la Doamne-Doamne mai scriem cu majuscula (adica cu litera mare,ca sa inteleaga si el!).

Si ma rog,multe alte deficiente pe care le are baiatul asta,pe care le-am observat in timp,putand sa constat fara sa gresesc ca am de-a face cu un zero barat.Si da,intrati pe blogul lui,ca sa faceti diferenta intre ce e aici si ce e la el,poate asa unele pizde care au mancat cacat la adresa mea de-a lungul timpului,vor ajunge sa aprecieze mai mult efortul,timpul si devotamentul pe care le depun aici.Ori,persoane asemeni celor ca Marian,vor sa aiba succes in timp record,fara sa faca nimic,sau fara sa faca ceva notabil si util.Vrea sa iasa in evidenta cu toate mizeriile penibile si de mai mare jena.

Inca n-am priceput si nici nu cred ca voi intelege vreodata de ce se entuziasmeaza unii cand vad un om cunoscut la nivelul intregii tari si poate si peste hotare in fata lor.Prieteni,mie mi se rupe de oricine,nu dau din coada nici daca il vad pe Basescu,nici pe Geoana,nici pe nimeni,pisa-m-as pe ei de politicieni! (apropo,Mariane,poti sa scrii corect "pisa-m-as" din prima fara sa gresesti?Eu sincer nu iti dau multe sanse!)...Uite,am stat anul trecut la vreo 2 metri de Borcea si nici nu l-am bagat in seama,desi zdreanta se tot uita insistent la mine (o fi asteptat sa-i zic "buna ziua" sau ceva).S-a mai intamplat acum 2 ani sa stau la coada intr-un magazin iar in spatele meu sa fie primarul Bacaului,Romeo Stavarache.Taranul cred ca vroia sa ii cedez locul si sa-l las sa treaca in fata,doar pentru ca e primar,ori,nici de data asta nu a fost cazul sa ma doara undeva de functia lui.

Tu,Mariane,esti limitat si ai carente uriase in gandire,asta nu poate sa conteste nimeni.Pacat de tineretea ta.Se spune ca televizorul,manelele si internet-ul in exces tampesc grav.Tu esti un exemplu in acest sens.Si pentru ca sunt un om corect,am sa-ti spun singurul lucru pe care-l apreciez la tine,faptul ca ai apucat sa mergi la cateva meciuri de-ale lui DINAMO,avand poze in acest sens pe profilul tau de hi5 (http://marydinamovistu.hi5.com/) (pentru cine nu il are la "friends",profilul lui e la privat,dar puteti sa ii dati "add" sa va amuzati si la cateva poze destul de penibile),dar doar atat.Raman insa la parerea ca ai gresit echipa cu care sa tii si al carei suporter sa fii (ti-a placut cum m-am exprimat aici?Ia fa si tu la fel).

In rest,ce-ar mai fi de spus?I-am promovat blogul,ca isi dorea de mult treaba asta,l-am facut celebru,am incercat cat am putut sa ma abtin sa nu apelez la invective mai dure la adresa lui (Mariane,cuvantul "invectiv" are urmatoarea definitie:expresie violenta,jignitoare,ofensatoare,vorba de ocara la adresa cuiva,injurie) si uite ca ai mai invatat un cuvant nou cu ocazia asta (pariu pe ce vrei ca habar nu aveai ce inseamna pana acum).Daca nici eu nu am mai fost baiat bun cand am scris articolul asta,atunci nu stiu cine ar mai fi putut sa fie...Asadar,pune mana pe carte,invata din temelii cum sa scrii si cum sa te exprimi in limba romana,ca viitorul nu suna bine pentru tine.Aaa,daca unicul tau tel in viata e sa fii vreun sclav al vreunuia de genul cu care ai dat mana pe 4 noiembrie,nu am nimic impotriva.E nevoia si de din astia,pupincuristi si sugatori de pula.Iar in legatura cu blogul tau...e la fel de sarac in continut pe cat esti tu sarac cu duhul...Si o ultima intrebare:tu de virgula [adica semnul asta (,)] ai auzit?Ca vad ca la tine lipseste cu desavarsire.Iti recomand sa o utilizezi din cand in cand,face bine la exprimare atunci cand scrii si poate da mai mult sens unei fraze.Foloseste-o fara nici un fel de frica,nu musca!

Niciun comentariu: