08.11.2009

Ofer recompensa...

...oricat acelei persoane care va putea sa imi explice intr-un mod cat mai convingator de ce toate televiziunile au prezentat aseara la buletinele de stiri cum 2 tzaranci (pardon,doamne) romance care vindeau flori la Hollywood,in S.U.A. (se aude in video cum se indeamna una pe alta cu "baga-te,fa,in fata!") au incercat sa-l faca pe actorul Mickey Rourke sa le cumpere cativa trandafiri,sau ce-aveau ele pe-acolo si,mai ales,de ce ar trebui sa reprezinte asta o mare stire de real interes?

In fond,cine e Mickey Rourke?O.K.,e un actor care a jucat in zeci de filme dar pentru multa lume nu spune mare lucru.In primul rand ca arata ca bunica-miu dupa ce l-au dezgropat,deci,nici macar nu e vreun sex-simbol,si in al doilea rand nu e vreun Robert de Niro,neavand nici un Oscar castigat pana acum (doar o nominalizare in acest an),pe cand De Niro are 2 statuete castigate (prima in 1974,pentru rolul din "Nasul 2").Asadar,daca era Robert de Niro mai intelegeam agitatia,dar cine naiba e Mickey Rourke? (e o intrebare retorica,daca vreau sa aflu neaparat,caut pe Wikipedia).

Revin,pentru ca la Stirile PRO TV am vazut prima oara stirea asta,apoi in reluare azi noapte la Antena 1.Nu stiu ce e asa de senzational in toata relatarea.Cum spuneam,si asa cum va puteti convinge si singuri,uitandu-va la video (sau va recomand sa dati click aici=>http://stirileprotv.ro/show-buzz/film-tv/bre-baga-te-mickey-rourke-incaierat-de-florarese-romance-in-los-angeles.html) ,e vorba de 2 romance ratacite pe la Hollywood care vand flori si s-au nimerit sa dea nas in nas cu actorul american.De-aici si pana la transformarea intr-o stire de cea mai mare jena n-a fost decat un pas.

Am stat si m-am uitat si n-am inteles nimic.Cu ce mi-a fost de folos stirea asta?Ce mi-a ramas util in cap dupa ce am vizionat stirea?Ce era asa de important?Cu ce o sa ma ajute pe viitor informatia asta?Cu nimic,desigur,dar asa inteleg unii sa faca jurnalism...Cautand sa faca si dintr-un rahat ceva valoros si frumos mirositor.

P.S.:In legatura cu recompensa,puteti sa o lasati moarta,pentru ca nici Dumnezeu din ceruri nu-mi va putea explica indeajuns de clar de ce ar fi trebuit sa ma intereseze o stire ca asta.

P.P.S.:Andreea,ai legatura!Pastreaz-o si foloseste-o atunci cand mai prezinti cu ranjetul pe buze cacaturi din astea penibile,pe care voi,cei din mass-media,le cautati cu disperare...

Niciun comentariu: