30.09.2009

Cocalari bloggeri

Sunt un mare fan al site-ului http://www.cocalari.com/, pe care il vizitez zilnic,pentru a mai vedea ce pizde proaste (care obisnuiesc sa se semneze pe hi5 "arfe si finetze mare frumusete","prynte$a") si rapanosi (ii stiti,aia care au ca imn versurile "am vrajeala necesara pentru orice domnisoara","scuzati-mi defectul,asta mi-e talentul") au ramas pana atunci nedescoperiti.Face bine la psihic si moral si iti da incredere in tine insuti privind asemenea specimene,carora le esti superior,fie doar si prin atitudine si mod de a gandi,daca nu poti concura cu cei care arata in poze teancuri de bani (majoritatea falsi sau ai lui mamica si taticu').

Pe langa categoriile expuse pe site,printre care citez: cocalari credinciosi,cocalari cu masini,cocalari cu valoare,cocalari de Spania,cocalari emo,cocalari gay,cocalari hackeri,cocalari minimalisti,cocalari periculosi si multe altele,ar trebui,opinez eu,sa se introduca si rubrica urmatoare,anume "cocalari bloggeri".Credeti-ma,sunt o gramada de distrusi cu blog care s-ar incadra oricand la categoria asta,dupa felul lor de a intelege sa aiba si sa intretina un blog,sau dupa felul in care acestia isi scriu articolele,pline de greseli de exprimare si dezacorduri gramaticale.

Lasand astea la o parte,hai sa va prezint o idee cocalareasca,imediat apreciata si laudata de multi altii,pentru ca,nu-i asa,un prost nu e lasat niciodata singur,imediat i se alatura multi semeni de aceeasi speta.Deci facem in felul urmator:

Pasul 1:se screme si se caca o idee de catre un copil de 16 ani,idee ce se vrea a fi revolutionara:Daca nu vedeti prea bine ce scrie,va "traduc" eu:

Se ia o bancnota de un leu (sau mai mare daca vreti) si se inscriptioneaza pe ea (cu un pix sau marker) adresa blogului vostru.Se pune printre alte bancnote si se da unui magazin contra unor cumparaturi.

Se lasa la plimbat din mana in mana circa cateva zile (observati cacofonia-nota editorului),saptamani sau luni (depinde de norocul fiecaruia) si se observa cresterea (mica intr-adevar,sau chiar inexistenta) in trafic.

Pasul 2:imediat apar si aplaudacii,la fel de puerili si imaturi,care preiau ideea din zbor si fac promisiunea ca o vor pune in aplicare:Pasul 3:unii nu au glumit si s-au tinut de cuvant,in tentativa lor disperata de a convinge pe cineva,oricine,sa acceseze si blogul lor de cacao,unde bate vantul a pustiu,semn ca nu se uita nici dracu' pe site-ul lor (de mentionat ca autorul imaginii de mai jos are 16 ani si jumatate,asta ca sa nu credeti ca e vreun copil de vreo 11 ani,dimpotriva,e o persoana aproape de maturitate,de la care ai avea ceva pretentii,numai ca nu e cazul:Individul scrie:

De acum incolo o sa umblu cu marker-ul dupa mine de fiecare data cand imi da rest sa ma semnez:D.

Foarte bine,"amice".Asta inseamna ca iti lasi creierul acasa,ca e prea mult de carat dupa tine,si creier,si marker.Concluzie:mai,copii,am avut si eu 5 ani,10 ani,15 ani,18 ani si tot asa pana in prezent,cand am 23,dar nu eram atat de penibil ca voi.Se spune ca internetul,aidoma televizorului,folosit in exces,poate tampi.Voi sunteti cel mai elocvent caz.Asa,semnati-va pe bancnote,sa vada lumea ce generatie tanara inovatoare are tara asta!Nu va lasati numai cu atat,incercati multe alte metode asemanatoare de a convinge lumea sa viziteze si blogul vostru de toata jena,pe care scrieti despre viata voastra patetica si insignifianta,unde scrieti agramat,unde cuvintele "veti merge" la voi se transforma in "ve-ti merge" si unde "imi trebuie" la voi e "ami trebuie".

Cum era proverbul ala?Numele prostilor pe toate gardurile?NU!PE TOATE BANCNOTELE!

P.S.:Stiam ca pot conta pe inca un astfel de penibil.Iata ce scrie asta mai jos (e acelasi personaj pe care l-am mai facut de kkt si aici=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/06/trebuie-sa-fii-cel-putin-redus-mintal.html dar si aici=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/08/un-idiot-isi-da-cu-parerea-din-nou.html):Citez din specimenul inteligent:

Astazi am decis sa imi promovez blogul pe bani.Nu va ganditi ca am cumparat spatiu publicitar pe vreun site cu trafic urias,ci am scrsi cu pixul adresa blogului meu pe cateva bancnote (5 LEI,10 LEI si 1 LEU).Ideea aceasta hoinarea pe undeva prin creierul meu (oare?care creier al tau?), de cand am deschis leoblog.ro,dar mi-a fost oarecum teama sa o pun in aplicare (uite ce curajos ai devenit dintr-o data!).

Stimabile Leo,daca prin absurd imi va cadea prin mana vreo bancnota cu link-ul blogului tau pe ea,mai ales daca e de 5 LEI,10 LEI si 1 LEU,permite-mi sa-ti promit ca voi posta pe blog momentul cand am sa ma pis pe ea si apoi o strivesc in vreun rahat de caine si o las acolo.Nu e mare paguba,crede-ma!

Niciun comentariu: