10.09.2009

Ce naiba sa cautam noi la Mondiale?...

(ANTE-SCRIPTUM:dupa ce veti citi acest articol,cei care vor dori,sunt invitati sa treaca cu privirea si peste articolul asta =>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/02/o-nationala-care-nu-ma-reprezinta.html din data de 16 februarie 2009,unde vor putea gasi anumite completari pentru articolul de fata...).

Ieri seara nu m-am uitat la meciul Romaniei cu Austria si se pare ca am fost inspirat,altminteri n-as fi avut decat inca un motiv in plus sa-mi fac nervi aiurea.Nu m-am uitat la meci pentru ca aveam treaba pe blog si aici chiar se munceste si se depune efort si concentrare,spre deosebire de jucatorii aia in galben de pe gazon,care cica reprezinta tricolorul tarii noastre si care au mimat fotbalul.

Am vazut dupa rezultat cat de bine reprezinta nationala la nivel de fotbal indolentii astia!...Ca de altfel asa cum au facut-o de-a lungul ultimului an,de cand a inceput aceasta campanie de calificare pentru CM 2010,la care,va vine sa credeti sau nu (ironic),nu vom participa,asa cum nu am facut-o nici in 2002 si nici in 2006.Ce rost are?Africa de Sud e departe,iar vara viitoare,cand se va desfasura acolo turneul,nu mai bine stau fotbalistii nostri in vacanta,cu manele la maxim in masina,cu figuri si curve prin cluburi,cu etc.?De ce sa mearga tocmai pana in Africa extrema (din punct de vedere geografic) unde e cald si se depune efort,ambitie si seriozitate,pe scurt,profesionalism (sau,teoretic,asa ar trebui)?

Sincer,nu neaparat ca ma bucur ca ramanem acasa cat imi e indiferent.De bucurat,ma bucur ca impresarii din fotbalul nostru si-au vazut planurile ruinate,acelea de a-i vinde pe fotbalisti la cluburi puternice din vestul Europei,in cazul in care am fi mers la CM.Cred ca ce isi mai frecau palmele unii dintre ei anul trecut pe vremea asta cand se gandeau ca Romania s-ar putea califica iar cota jucatorilor ar creste considerabil...mama,mama!

Sa ne calificam ca sa ce?Sa fim ciuca batailor acolo?Lasa-i,nene,pe altii mai buni,daca noi nu suntem in stare.Lasa-i pe sarbi,ca aia au mentalitate de invingatori si nu s-au sinchisit ca aseara au intalnit Franta,nu le-au tremurat picioarele cum ne-au tremurat noua sambata trecuta cand am jucat noi cu francezii.

Insa dupa remiza de la Paris,la care nici noi nu cred ca ne-am asteptat,rezultat de egalitate obtinut cu un noroc chior pentru ca oricum ei sunt cei care au marcat in propria lor poarta si nu noi in a lor,si ei au fost cei care ne-au calarit tot meciul,vine aseara inca o remiza,tot de 1-1,dar impotriva Austriei,la Bucuresti!

Auzi,1-1 cu Austria la noi,dupa ce acolo am mai si pierdut cu 1-2 (poate va mai amintiti de meciul ala de pomina).Cine naiba e Austria in fotbalul european,ca sa nu spun mondial?Ce mare forta de speriat si de temut o fi reprezentand?Pai,cand Austria iti ia tie,Romania,4 puncte din 6 posibile intr-o grupa de calificare,atunci gata,pleaca acasa si da-ti si 2 palme.Marsh de-aici,s-a terminat cu joaca,ce sa mai?...

Se spune ca daca nu am vazut meciul (ceea ce am spus de la bun inceput ca nu l-am urmarit) inseamna ca nu am dreptul sa-mi dau cu parerea.Total eronat!Dar stiti de ce?Pentru ca in miez de noapte am citit destule cronici ale partidei pe diferite site-uri de sport,cat sa-mi dau seama ca romanii nostri au fost penibili inca o data.Am citit desfasurarea meciului si am putut sa-mi conturez o oarecare parere obiectiva asupra felului in care tricolorii au abordat partida.

Eu nu zic ca Razvan Lucescu e principalul responsabil pentru acest rezultat umilitor (pentru ca asta e,indiferent ca meciul era fara miza,trebuia sa castigam pentru blazon,palmares,si,cel mai important,pentru coeficient,ca ne trezim dupa aia in grupa a 3-a valorica la tragerea pentru EURO 2012 si apoi ne plangem ca niste cretini ca am nimerit cu cel putin 2 adversare mult mai bine cotate ca noi si ca avem sanse mici de a participa si la urmatorul turneu),deci,revenind,nu zic ca Lucescu jr.e vinovat,cel putin nu in totalitate,dar incepe sa-si arate si el limitele,cel putin in privinta selectiei de jucatori pe care a facut-o.

Hai sa analizam putin:ce dracu' cautau aseara titulari in teren alde Sapunaru si Codrea?In tot campionatul asta intern,chiar nu gasim altii mai buni ca ei???Eu am crezut ca,odata cu venirea lui Razvan Lucescu s-a terminat cu convocarile unori "vedete" precum Codrea sau Cocis (ultimul e rezolvat,deci treaba e pe jumatate facuta).Ce naiba ma,de cate ori sa ma repet:e Codrea de neinlocuit la echipa nationala?Joaca la nu stiu ce super-echipa si eu nu stiu,cand de fapt evolueaza (asta daca o face,pare-mi-se ca mai mult sta pe tusa) la Siena?

Asta cu titularii.In lot si printre rezerve au mai fost convocati,printre altii,Radoi,Mazilu si,atentie,marele jucator,Nesu!=))Ma pufneste si rasul!Cum naiba sa-i mai aduci pe astia care joaca pe la arabi,ucraineni sau olandezi de mana a 3-a?Cu astia vrei sa faci performanta?NICIODATA!

Aaa,si mai e o problema:in privinta numarului redus de spectatori prezenti aseara in tribune.Pai cati vroiau cei de la FRF sau jucatorii sa fie?Sa se umple stadionul ghencea pana la refuz ca sa-i aplaude pentru marea performanta de a fi ratat si calificarea asta?Sa dai 25 de lei pentru un bilet la peluza sa vezi niste amatori cum nu reusesc sa invinga o echipa de anonimi?Ca austriecii asta sunt,sa-mi zica cineva din memorie cativa jucatori din echipa lor nationala si atunci recunosc ca,intr-adevar,austriecii sunt cunoscuti si priceputi la fotbal.Pana atunci...

Pana atunci...vorba,oarecum modificata,a lui Borcea:lasati-i sa se pregateasca de EURO 2012!Prost o mai fi ala care se duce la meciurile nationalei pana ce jucatorii nu-si revin din a ne mai face pe noi,ca popor,de tot cacatul in lume prin rezultatele obtinute in ultima vreme la fotbal!...

Niciun comentariu: