06.09.2009

0742.34.94.60

De la numarul de mai sus am primit ieri seara urmatorul mesaj:

"Szo käräh,szo nà horbithu,kä phéndàl kä szàràgyéh kal 10-12 csàszure räszàhàmé.Akhàrmà oprä,kä mangä làgyvàojté mài csengetii-tu."

Habar n-am cine mi l-a trimis,ca nu tin numere de bozgori in agenda telefonica si,oricat m-am chinuit sa descifrez cateva cuvinte cu ajutorul net-ului (dand search pe Google la "dictionar maghiaro-roman") tot nu am reusit mare lucru.Banuiesc ca ar putea sa fi fost totusi un mesaj cu privire la autonomia secuilor despre care se tot vorbeste zilele astea.Asa ca am 2 rugaminti la voi:
  1. Daca exista cineva care cunoaste limba asta extraterestra si care sa-mi poata traduce mesajul i-as fi recunoscator;

  2. Puteti folosi,la libera alegere,numarul de telefon al celui/celei ce mi-a expediat mesajul pentru a-i ura "de bine" si pentru a-i transmite,ca si mine,ca va bagati pula in limba si Ungaria lui/ei;).

Aaaaa,si ca sa fim bineintelesi,ca vad ca unora de prin Mures,Covasna si Harghita li s-a urat cu viata:

Niciun comentariu: