01.09.2009

Uite ca si statistica e buna la ceva!

Scria cineva duminica dupa-amiaza pe DINAMOMANIA (http://www.dinamomania.net/) ,inainte de derby,ca steaua nu are cum sa castige meciul cu DINAMO pentru ca statistica nu tine cu ea,dupa cum reiese in imaginea de mai jos.Si chiar asa a fost!
La asta chiar nu m-am gandit,si anume sa caut rezultatele meciurilor dintre DINAMO si steaua la trecerea dintre decenii,desi pe mine ma pasioneaza orice fel de statistica.Am sa ma apuc sa caut si eu rezultatele din primul sezon dupa ce s-a trecut intr-un nou deceniu,de-a lungul celor 60 de ani de cand exista aceste echipe.Dar,revenind la imaginea de mai sus,asta inseamna ca in sezonul 2019-2020 cand va fi meci pe ghencea,va iesi egal?Bun,atunci stiu de pe acum ce pun la pariuri si o sa trebuiasca sa ma pregatesc temeinic ca sa pun o suma mare,sa fiu sigur ca o inmultesc macar de 2-3 ori:))

Glumesc,n-am pariat niciodata pe echipa mea si mi se pare imoral sa vrei sa castigi bani de pe urma echipei tale de suflet in felul asta.Am intalnit pe multi care intrasera in conflict de interese si spuneau ca au pariat pe echipa X in defavoarea ei si ca daca echipa pierde se alege cu banii,daca echipa castiga pierde banii dar se bucura de victorie.Asta e IPOCRIZIE si PROSTIE!

Ma rog,daca ar fi dupa mine,pariurile sportive n-ar exista.Ele strica tot farmecul unui meci,unei competitii...De parca nu s-a demonstrat ca exista si o mafie a pariurilor care stabileste cine castiga/cine pierde,cand si la ce scor in unele parti ale lumii.Sa ne amintim ca parca prin Germania si nu numai s-au descoperit arbitrii care,prin interpusi,pariau pe meciuri pe care ei urmau sa le arbitreze!Pariurile sportive...strica tot farmecul unei partide,mai ales la noi in Romania acolo unde stai cu teama cand are echipa ta meci ca sunt niste smecheri care au pariat sume uriase ca echipa ta sa piarda iar acestia au facut si blat cu arbitrul de centru ca sa-i iasa si lui ceva.Oribil!...

Niciun comentariu: