30.09.2009

De ce nu sunt ca majoritatea bloggerilor?

Pentru ca...

  1. nu mi-am facut blog pentru a-mi gasi prieteni in lumea asta a blogurilor(denumita "blogosfera"),pentru a-mi face un renume in acest domeniu (numit "blogging"),pentru a socializa cu altii pe aceste subiecte (adica "blogosfera" si "blogging").NU!Am ales sa imi fac un blog pentru mine insumi si,eventual,pentru dinamovistii care stiu ca pot gasi aici tot ce e esential despre DINAMO,fara mondenitati si alte stiri de tot rahatul;
  2. nu mi-am pus AdSense,cu speranta ca voi castiga si eu ceva bani de pe urma blogului!NU!Acest blog nu a scos si nu va scoate niciodata vreun ban si nu-mi pare rau de asta!;
  3. nu mi-am vandut spatiul de pe blog pentru reclame,bannere publicitare si alte asemenea,din dorinta de a pastra un aspect cat mai ordonat si "la linie".Nu sunt de vanzare si in plus,nu m-as suporta daca as face precum altii care au un blog dezordonat,cu tot felul de "zorzonele" pe el,cu tot felul de chestii care "clipesc" si mai stiu eu ce;
  4. nu imi place sa primesc comentarii la articolele pe care le scriu!Pe bune!In timp ce altii sunt ahtiati sa primeasca,de preferinta,zeci si poate sute de comentarii per articol,eu sunt foarte multumit sa nu primesc nici unul.Nu am nici timp si nici chef sa raspund la ele;
  5. nu fac reclama nimanui si,mai ales,nu-mi place sa mi se faca reclama.De asta nu am un "blogroll" (adica o lista a blogurilor pe care le urmaresc) si tot de asta am rugat pe oricine cunosc sa nu ma adauge in blogroll-ul lor.Concluzia:nu ma intereseaza cat de urmarit e acest blog,fiecare intra cand vrea,sta cat vrea,revine daca vrea,nu sunt disperat dupa trafic;
  6. nu scriu pe blog toate jegurile de articole preluate din presa de scandal si nici ce mi s-a intamplat la coada la paine.De asemenea,nu ma plang ca o pizda neajutorata pentru orice cacat care mi se intampla din viata de zi cu zi,cum fac multi altii.Nu analizez cat de maro e cacatul facut de mine la WC in urma cu 2 zile ca majoritatea bloggerilor,preferand sa abordez,in general,aceeasi traiectorie in privinta genului de subiecte abordate aici:despre sport,in general,despre DINAMO,in special;
  7. am un blog rosu.Indiferent ca rosul din fundal poate fi deranjant pentru unii,tot e mai bine decat sa am un blog alb si obositor cum au majoritatea bloggerilor;
  8. efectul de turma nu functioneaza la mine.Am explicat intr-un articol anterior ca nu imi place sa scriu ce scriu altii si cu siguranta nu preiau niciodata vreun articol scris de bloggerii mai cunoscuti,pentru ca nu sunt papagal.Nu scriu ce scrie majoritatea,nu dau link-uri spre articolele altora,pentru ca nu vreau sa fiu penibil si sa se intepreteze ca ma bag in seama;
  9. nu comentez pe nici un blog,deoarece nu ma intereseaza sa-mi afle si altii parerea despre cutare si cutare lucru,la fel de mult cum iar nu vreau sa se interpreteze ca daca e sa comentez,o fac pentru a ma baga in seama.Parerile mele,despre orice,bune sau rele,fie le pastrez pentru mine,fie,in unele situatii,mi le exprim aici,pe blog la mine;
  10. nu ma intereseaza sa particip la intalniri intre bloggeri,sa castig premii la festivaluri dedicate bloggerilor,ii las pe altii mai buni (chiar daca majoritatea nu au nici o treaba cu acest fenomen).

Mi-e greu sa va fac sa intelegeti in totalitate ceea ce am vrut eu sa spun mai sus.Daca ati vizita zilnic cate bloguri vizitez eu,mai ales,ale personajelor care detin acele bloguri pe care le vizitez,v-ati putea da seama despre ce vorbesc si ati putea face diferenta mai bine,chiar daca ati descoperi paradoxuri precum trafic mare si multe comentarii primite de acestia,mai mult ca sigur ati ramane dezamagiti,sau cel putin mirati,de analfabetismul si domeniile de interes jenante si demne de plans ale acestora.V-as da niste link-uri spre cateva dintre cele mai cunsocute bloguri din Romania,dar asta ar insemna sa ma contrazic singur cu privire la punctul 5.Asa ca,ramane cum am stabilit:spune-mi pe ce blog te uiti,ca sa-ti spun cine esti!

Niciun comentariu: