04.10.2009

Ce tarani,Doamne,ce tarani!

Stiti ca nu sunt adeptul cenzurii,al pudibonderiei,al limbajului ipocrit si fals,dar nu sunt de acord nici cu exprimarea licentioasa si triviala in exces doar pentru ca e o lume libera si ai dreptul sa spui ce vrei.

Bun,pana acum ne-am inteles.Sa va spun insa care e diferenta intre a injura la tine acasa (sau,cum ar veni,diferenta intre a injura eu insumi pe blogul meu) si in alta parte (pe alte site-uri).Eu aici daca vreau sa vorbesc vrute si nevrute,sa-mi bag,sa-mi scot si asa mai departe nu e nimic gresit,chiar daca unii s-ar simti oripilati de ceea ce ar citi,pentru ca in fond si la urma urmei,atat timp cat am creat blogul asta pot sa fac aici absolut tot ce vreau!Dar daca m-as duce pe alte site-uri sa comentez tot ce imi vine la gura,sa jignesc,sa injur pe toata lumea,atunci n-as da dovada decat de un cretinism extrem si o proasta crestere pe masura.

Eu de felul meu stiti ca nu comentez decat foarte rar pe DINAMOMANIA,pentru ca nu am nici timp si nici chef sa intru in polemici cu altii si,mai ales,atunci cand comentez,o fac in scopul de a oferi o informatie,nu de a-mi exprima parerea in privinta vreunui lucru.Daca vreau sa imi exprim o parere,despre orice,o fac aici,pe blogul meu,doar de asta l-am creat,nu?

Totodata cred ca stiti la fel de bine ca mie nu-mi plac "comentatorii" de profesie.Acei papagali care simt ei micutii ca au ceva de spus si stau ore intregi pe net,doar-doar ii baga cineva in seama,sa se simta si ei importanti.Iar cand cineva le atrage atentia ca nu vor fi niciodata mai presus decat un rahat molesit si intins la soare,atunci sa te tii si sa vezi limbaj suburban si cuvinte care credeai ca nici nu exista.

Nu am inteles niciodata de ce unii penibili care se declara fanii ai lui DINAMO,in loc sa stea dracului tintuiti in fata televizorului atunci cand echipa are meci,simt nevoia sa isi exprime parerile pe DINAMOMANIA,ca niste mari cunoscatori si experti in ale fotbalului.Prietene,te uiti la meci si apoi dupa ce se termina esti liber sa iti exprimi parerea in fel si chip,ai si mai mult timp si poti sa judeci si la rece.

Ei,as!Pe DINAMOMANIA de o buna bucata de vreme si-au facut adapost vreo 20-30 de rapanosi care se cred buricul pamantului si dupa fiecare meci sa vezi ce discutii se incing,ce dezbateri,de zici ca se aduna fortele lumii si pun la cale stapanirea Universului.Ceva de-un penibil extrem!Ca sa nu mai spun de limbajul de mahalaua cea mai infecta care ii caracterizeaza pe acestia.Daca se intampla sa nu fii de acord cu ei,ai pus-o!Risti sa iti fie sters contul de pe site sau,in orice caz,ti se ureaza "de bine" cat sa nu poti duce!

Si acum,ceea ce m-a deranjat cu adevarat si ce nu pot eu intelege,in ciuda faptului ca am pretentia de la mine ca inca ma duce capul:Niculescu a ratat penalty-ul cu Panathinaikos in minutul 88,la scorul de 0-1 pentru greci.Mama,s-au grabit jegosii sa-l injure,sa-i doreasca moartea,sa-l faca tigan borat,imputit si cate si mai cate!Si asta de catre cine?De catre niste putzoi care nu merg niciodata cat e sezonul de lung la vreun meci de-al lui DINAMO,sau,daca merg,se duc sa-l injure pe X sau Y dintre jucatori,sa huiduie si sa sparga seminte in loc sa incurajeze echipa si sa cante pentru ea?De catre niste maimute oparite care daca l-ar intalni in viata reala pe Niculescu ar saliva si ar fi in stare sa-i faca o muie "tiganului borat" pentru un autograf de-al lui?

Ce repede se uita lucrurile frumoase pe care le-a facut "Clau-gol" pentru acest club!Ce repede se uita cele 2 goluri din partida cu Leverkusen din Cupa UEFA din toamna lui 2006 fara de care DINAMO nu s-ar mai fi calificat in primvara europeana dupa 17 ani (dar cine stie,poate ca in urma cu 3 ani nimeni din cei ce l-au injurat pe site nu era dinamovist pe atunci)!Ce repeta se uita cele 2 goluri din ghencea care au facut diferenta la acel 4-2 din aprilie 2007!Ce repede se uita la cele 4 goluri inscrise intr-un singur meci contra Rapidului in aceeasi luna aprilie 2007!Ce repede se uita ca a iesit golgheterul Romaniei cu DINAMO de 2 ori!Ce repede se uita cele peste 100 de goluri marcate pentru "cainii rosii"!Ce repede se uita TOT!!!

Prieteni,si eu am fost suparat ca Niculescu a ratat penalty-ul,normal,dar nu am dat fugutza pe net sa-mi vomit cele mai abjecte cuvinte la adresa unui jucator dinamovist pana la urma!Da' de unde?L-au facut in toate felurile,de parca ar fi injurat un stelist,nu unul dintre cei mai importanti jucatori pe care i-a avut DINAMO in cei 61 de ani de existenta,nu golgheterul all-time al ros-albilor in cupele europene cu 18 reusite.A ratat omul,se mai intampla,au facut-o altii de la care oamenii s-ar fi asteptat si mai putin,dar nu i-au dorit moartea cum i-au dorit unii "suporteri" lui Niculescu imediat dupa meci!Nu-mi vine sa cred uneori in ce tara si cu ce specimene traiesc!

Intr-un final,DINAMOMANIA a reusit sa faca o minima curatenie printre comentarii,dar tot am reusit sa gasesc cateva exemple de mitocanie crasa ale unora.Nu stiu cat de dinamovisti sunt cei ce au dat comentariile de mai jos,dar cu siguranta acestia gandesc si se exprima ca niste javre ordinare si turbate,cu spume la gure,cu neuronii lipsa,cu educatie zero!Voi nu sunteti dinamovisti!Sunteti niste cretini,tari in gura numai in fata tastaturii,ca in viata reala singuri nu actionati niciodata,decat daca sunteti in gashca,sunteti usor de manipulat,genul de specimene care trec de la o stare la alta dupa cum bate vantul,fara putere de gandire proprie!Sunteti niste tarani!Si Doamne...ce tarani!

Niciun comentariu: