19.10.2009

Pe 1 ianuarie 2010 devin "tatic" pentru a doua oara:se lanseaza al doilea blog personal-http://agmdinamo.blogspot.com!

Stiu ca e o nebunie curata si o sinucidere totala,atat fizic,cat si psihic,sa am doua bloguri in loc de unul,in conditiile in care abia fac fata cu acesta pe care va aflati voi acum,dar tot pentru psihic am si luat aceasta decizie.

Pentru a nu-mi pierde complet mintile din cauza amatorismului altora,a mizeriei si griului ce ne inconjoara din mai toate punctele de vedere in viata de zi cu zi,a jegului pe care il vedem la televizor,in presa sau in lumea reala,am ales sa imi creez un loc de refugiu,o lume colorata,curata si frumoasa,a gandurilor si trairilor mele,si unde puteam sa fac lucrul asta daca nu pe un alt blog,intrucat pe acesta nu se pune problema,din motive lesne de inteles.
Concret,in prima zi a anului viitor,se lanseaza oficial http://agmdinamo.blogspot.com/ iar cei ce nu stiu sau nu isi mai aduc aminte,link-ul mentionat adineauri a fost,pentru cateva zile la inceputul lunii martie,chiar adresa acestui blog,revenindu-se insa la adresa prezenta,cu acel "48" in plus dupa "agmdinamo".

Despre ce e vorba si,mai exact,care vor fi diferentele dintre cele doua bloguri?

http://agmdinamo48.blogspot.com/ - "baiatul meu cel mare" va ramane in continuare un blog unde se va scrie in special despre DINAMO si despre fotbal in general.De asemenea,aici se vor scrie articole fara menajamente,fara cenzura,asa cum v-am obisnuit,despre tot ce nu-mi place din jurul meu.Vor fi si cateva articole comune,adica articole care se vor regasi atat pe acest blog,cat si pe celalalt,dar foarte rar.

http://agmdinamo.blogspot.com/ - reprezinta unul dintre cele mai ambitioase proiecte ale mele.Va fi un "copil" cuminte,ingrijit si va sta,ca importanta,inevitabil in umbra "fratelui sau mai mare".Pe acest blog veti descoperi o alta latura a mea:cea visatoare,chiar artistica (si veti vedea cateva randuri mai jos de ce spun asta) si copilareasca,daca vreti.Eu am o personalitate dubla,care ma influenteaza puternic in tot ceea ce fac iar cei ce ma cunosc stiu ca pot fi foarte schimbator din multe puncte de vedere.Pe blogul asta voi simti nevoia sa scriu mai multe despre mine,vor fi rubrici bazate exclusiv pe ceea ce fac eu zi de zi,voi scrie,atunci cand voi avea timp,cum mi-am petrecut o zi obisnuita,va fi un jurnal personal la vedere.Totodata,va fi un blog curat,unde nu se va pomeni de fotbal,de limbaj trivial,nimic de genul asta.Pe acest blog vreau sa-mi gasesc linistea,placerea de a scrie si inspiratia, vreau sa ma recreez atunci cand voi posta aici.Nu va fi nimic trist,mohorat,dimpotriva,totul va fi colorat,placut,de bun-simt.Pentru cei ce vor stii sa aprecieze ceea ce voi incerca sa fac,bine,cine nu,sa ramana in pesterile lor.Pe blogul asta voi posta peisaje,voi scrie despre locuri superbe de pe planeta,si multe alte informatii menite sa-i mai destinda,cel putin vizual,pe cei care il vor vizita.Si voi scrie si poezii,pentru ca da,am si capacitatea asta de a compune.Si ma rog,multe altele pe care o sa le descoperiti incepand cu anul viitor!
Lucrarile la noul blog au inceput deja si nu mai sunt multe de pus la punct,in afara de inceperea lucrului efectiv,dar asta nu se va intampla mai devreme de data stabilita.Sunt putin nemultumit de backroundul lui (sau fundalul acestuia),pentru ca as fi vrut sa pun acest fundal pe care il vedeti mai jos (sau,in termeni blogaresti "template" sau "theme"),dar pentru ca nu ma pricep la modificarea nu stiu carui cod HTML sau mai stiu eu ce (simplu copy/paste nu a mers),am fost nevoit sa dau printscreen la header si atat.Iata cum ar fi fundalul blogului daca mi-ar fi iesit pasienta:http://coffee-desk-template.blogspot.com/.Ar fi fost o ambianta si mai mare si un motiv in plus pentru a scrie pe un astfel de blog care ar fi aratat asa!
Dar ma multumesc si cu alternativa creata,oricum nu am incotro.Deci,nu uitati,de la 1 ianuarie ia "nastere" inca un blog personal,pe care am sa-l "educ" cu totul altfel fata de ceea ce ati vazut aici,dar,atat acel blog cat si acesta va intregi pe deplin felul meu de a fi,pentru ca ce ati vazut pana acum nu a fost decat o jumatate din personalitatea mea,jumatatea mai directa si mai pasionanta (pentru ca e vorba de DINAMO).Si pentru cei ce vor stii sa aprecieze si sa rezoneze cu ceea ce voi incerca eu sa fac pe celalalt blog,le promit ca nu vor fi dezamagiti,din contra,intr-o buna masura poate vor asimila macar o parte din spiritul boem si nonconformist ce ma caracterizeaza...Pana atunci,mai sunt 73 de zile...

Niciun comentariu: