26.10.2009

Obiectiv indeplinit (si asta cu 2 luni inainte de termen)

In articolul "Realizarile blogului in 2008 si obiectivele lui in 2009" scris pe 31 decembrie a anului trecut imi propuneam,printre altele,ca acest blog sa ajunga la 80.000 de vizite pana la sfarsitul acestui an.

Tin sa reamintesc ca in primele zile din ianuarie 2009 am atins cifra de 20.000 de vizite efectuate aici si,desi n-am pus niciodata accent pe trafic (sau numar de vizitatori),atingerea cifrei de 80.000 de vizite pana in ultima zi a acestui an a fost ca o provocare pe care mi-am asumat-o,luandu-mi angajamentul moral totodata sa nu fac insa nimic pentru a stimula atingerea acestei cifre cat mai curand posibil (adica nu am trimis vreun mass si nici nu am spam-at vreodata).

Duminica dimineata,adica ieri,s-a atins aceasta cifra de 80.000 de vizite si asta cu 2 luni inainte sa se incheie anul!Carevasazica am subestimat atentia atribuita acestui blog:)).Si ca sa nu mai spun ca,practic,in decursul celor 10 luni scurse din 2009 am inchis blogul de mai multe ori (cea mai lunga perioada fiind de 17 zile la inceputul lunii martie),deci,in ciuda acestui lucru,si anume ca blogul a fost inchis in acest an cam vreo 30 de zile impartite pe bucati,blogul tot a ajuns la cifra pronosticata de mine.

In privinta anului urmator nu prea as vrea sa fac vreo previziune similara,pentru ca nu stiu daca blogul va mai fi activ in 2010 pe vremea asta.Am sa risc totusi si am sa mizez pe cifra de 200.000 de accesari pana pe 31 decembrie 2010.Numai timpul va demonstra daca voi avea sau nu dreptate.Dar indiferent daca voi avea sau nu,acel numar de vizite,indiferent cat va fi acesta,va fi realizat pe bune si de la sine,si asta e o satisfactie mai mare decat orice obiectiv indeplinit de genul asta!Pentru ca mie imi plac lucrurile naturale,nu umflate artificial...

Niciun comentariu: