04.10.2009

Imi pare rau dar nu ma ocup nici cu revolutii si nici cu instigari la violenta de la distanta!

La DINAMO spiritele suporterilor sunt incinse rau de tot!Dupa mazilirea lui Bonetti din postura de antrenor,dovedindu-se,fie si partial,ca aceasta mutare a fost dupa dispozitia fratilor Becali,Victor si Giovani,fanii dinamovisti planuiesc in aceasta seara,la aprtida de pe teren propriu cu Pandurii,cel putin teoretic,un amplu protest la adresa conducerii din "Stefan cel Mare".

Ramane de vazut in ce consta si daca se va materializa acest protest.Din pacate,in astfel de situatii,cand vine vorba de haos,de violenta si de intervenire in forta,se gasesc destui care sa puna si ei umarul,cel putin la nivel declarativ,ca doar nu costa nimic sa postezi pe site-uri comentarii de genul "Sa intram peste ei in loje!Sa-i luam la omor pe actionari,sa-i fortam sa plece de la DINAMO,sa-i linsam!" si altele.

Revolutiile nu se fac pe net!Sunt convins ca cei in masura sa organizeze ceva in aceasta seara la DINAMO au alte metode pentru a se strange intr-un grup si folosesc alte mijloace de comunicare,care se afla mai putin la vederea si dispozitia oricarui "ultras de tastatura".

Am citit multe comentarii de gen "Frate,sunt la 2.500 de km distanta de Romania,dar faceti orice sa scapam de Borcea,Badea,Turcu.Daca eram in tara intram peste ei si-i luam la omor! etc",cu injuraturile aferente la adresa actionarilor,ca sa para mai credibil si inversunat.Astfel de sustinere de la distanta nu-si are rostul,Daca nu poti sa te implici direct,taci din gura si nu ramane decat sa speri ca,intr-un final,va iesi asa cum ne dorim cu totii,noi,suporterii dinamovisti.

Sunt multi curajosi pe DINAMOMANIA care zic ca sunt in stare sa rupa cerul,cand,de fapt,cine stie ce patetici si rozatori de seminte sunt.Nu are rost sa te dai "strong" pe net,pur si simplu!

Si mie mi-ar fi foarte usor sa scriu un articol,vezi,Doamne,mobilizator,sa tin un discurs ceausist,in care sa spun ca "trebuie sa facem,trebuie sa dregem" etc.,dar as cadea in penibil si derizoriu.Nu e vina mea ca m-am nascut in Bacau,la 300 de km de Bucuresti.Daca ma nasteam in Capitala,altfel as fi scris randurile astea acum.Insa,situatia e asa cum e momentan.Nu vad rostul unei bravuri si ipocrizii nemarginite pe site-uri,dar datorita acestora poti insa sa si vezi pe viitor cu cine ai de-a face.

Si eu am fost amenintat in cateva randuri pe DINAMOMANIA ca daca pun piciorul in Capitala patesc asa si pe dincolo.Nu m-am complicat si agitat deloc.Cei care ameninta pe net,in proportie de 99% nu vor face nimic in viata reala in acest sens.Iar eu am continuat sa merg la meciuri,atunci cand am putut,fara sa am nici cea mai mica emotie ca mi s-ar putea intampla ceva.Asa si cu cei care care de ieri si pana in prezent,organizeaza razmerite.

Deocamdata totul e la nivel de vorbe inutile!Sa asteptam faptele sa vorbeasca de la sine!

Niciun comentariu: