10.08.2008

Pe ultima suta de metri (pardon,de ore)...

Da,inevitabil au ramas mai putin de 100 de ore pana la ziua mea...De fapt,aseara la ora 20:00,mai erau fix 100,acum sunt undeva pe la 86...

Si pentru ca lucrurile se precipita de la sine si nu vreau sa ma las pentru ultimul moment,dar mai ales pentru faptul ca ma entuziasmez repede,aseara mi-am luat bilet de tren pentru joi.Stiu,practic l-am luat cu 4 zile si jumatate inainte,dar recordul este cu 8 zile inainte si a fost tot pentru Bucuresti odata,cand a trebuit sa merg la meciul cu stiaoa in 2006...

Incet-incet,lucrurile si planurile facute inca din luna mai incep sa prinda contur.Le-am promis baietilor de la NUOVA GUARDIA pe data de 5 mai,inainte sa plec la Gara de Nord ca ne vom vedea peste 100 de zile (adica pe 14 august) si iata ca spre intr-acolo se indreapta situatia.

Am si o oarecare urma de teama,nu de alta,dar stau cu frica sa nu se intample ceva neprevazut intre timp...Nu sunt pesimist,nu sunt negativist,doar realist.

Timpul se scurge si mai e putin...Cu putin noroc,am sa o fac si pe asta...

DINAMO...joi ma reintorc...LA TINE!

Niciun comentariu: