26.08.2008

Ferm pe pozitie

Aproape ca si uitasem ca azi,26 august,sunt chemat la tribunal (foto)in calitate de martor la spargerea aia nenorocita a unui taxi in cartier la mine.La sfarsitul lunii trecute primisem o citatie in acest sens,in care mi se cerea sa ma prezint azi.Deci,uitasem ca azi e "ziua cea mare"...
Pana a venit Adi si m-a chemat sa merg cu el,fiind si el citat la proces.I-am spus clar ca nu merg,asa cum ii spusesem inca din prima zi de la primirea citatiei.Initial,nici el nu avea de gand sa mearga,dar de cand a auzit ca neprezentarea la un proces poate sa coste 1.000 RON amenda penala s-a sucit (ce s-a intamplat,prietene?Ti s-a facut frica?).
Cat despre mine,am ramas ferm pe pozitie si i-am spus ca NU merg.A plecat imbufnat si nu stiu de ce,la o adica el nu risca nimic,dar ma rog,am alte lucruri mai bune de facut decat sa ma gandesc la nemultumirile altora cu privire la mine.
Am spus in articolul de luna trecuta "Invitatie speciala" (vezi la arhiva daca te intereseaza),ca nu merg si nu am dat inapoi...

Si asta pentru ca eu NU ma joc cu cuvintele!


P.S.:Astept fie urmatoarea citatie,fie amenda propriu-zisa.In ambele cazuri,nu ma gandesc decat ce dureri puternice in p**a o sa am:(

Niciun comentariu: