08.07.2009

NU MAI SUPORT!!!

Desi imi place sa cred ca am nervi supra-elastici,acestia imi sunt intinsi la maxim.Erau de mai de mult dar parca azi au atins apogeul si nu vorbesc doar din perspectiva prezentului...

E PREA MULT ZGOMOT!Nu stiu cat mai rezist in infernul asta de oras,care e un santier urias.Pe strada mea o echipa de muncitori tot sparge betonul de zor,unul de prin bloc de la mine isi demoleaza apartamentul,altul de vizavi isi face peretii sita ciuruindu-i si gaurindu-i cat cuprinde,in departare,la blocurile vecine aceeasi poveste...CHIAR NU SE MAI TERMINA?

E atat de multa poluare fonica incat nici macar nu ma mai aud gandind!Ferice de cei care,fie doar si pe perioada verii,stau linistiti la tara,departe de jungla urbana!Nu stiu cum e la voi,dar nu doresc nimanui sa treaca prin calvarul prin care trec de cateva saptamani cu zgomotul asta care incepe inca de la primele ore ale diminetii si se opreste spre seara,numai pentru a reincepe a doua zi,la fel de devreme.

Zgomot,praf (daca e soare),noroi (daca ploua),mizerie,jeg,haos indiferent de vreme!Imi vine sa-mi iau campii.Sau macar sa cutreier niste campii,unde pot medita in liniste si pot respira aer mai curat,ca in Bacau,in momentul asta,cu siguranta nu se poate...

NU MAI SUPORT,OPRITI-VA NAIBII ODATA!!!P.S.Am probleme si cu netul,care vad ca azi cade din 5 in 5 minute (asta pe langa faptul ca v-am zis saptamana trecuta ca am ramas si fara apa calda pe durata verii dupa ce astia de la regia de distributie a apei au oprit-o pe timp nelimitat...Frumoasa viata in Romania,nu?Locul unde nu ai cum sa mori de batranete,ci de nervi si inima rea,cauzate de problemele din viata de zi cu zi in acest rahat de patrie...

(Si daca se trezeste vreun penibil sa ma indemne sa emigrez daca nu-mi convine,il anunt ca am sa-i accept sfatul si am sa emigrez...fix in pizda ma-sii!Mai ales cu pula cu tot!).

Niciun comentariu: