24.07.2009

Caldura mare,monser!...

...atat de mare incat,ieri,in cea mai calda zi a anului de pana acum (desi azi si maine va fi mai cald),in timp ce ma duceam cu Dumbao (cel care a facut pozele de altfel) pe la stadion la FCM Bacau,ca sa isi ridice salariul (el fiind junior la acest club),n-am rezistat tentatiei sa-mi balacesc chelia,la propriu,intr-o fantana arteziana din centrul orasului.Pur si simplu nu mai puteam de cald!Drumul de la mine de-acasa pana la stadion si retur a durat mai bine de 45 de minute si in caldura infernala care a fost ieri fara sa ma racoresc putin nu cred ca m-as fi intors pe picioarele mele acasa,plus ca,oricum am o problema cu caldura excesiva.
Nu m-am sinchisit ca la cativa metri de mine un politai dirija circulatia si putea oricand sa se bage in seama cu mine pentru ca am calcat pe spatiul verde ce inconjura fantana.Ce putea sa-mi faca?Sa-mi dea o banala amenda (pe care oricum nu as fi platit-o vreodata) si sa ma plictiseasca vreo juma de ora pana ar fi scris procesul verbal (fiind demonstrat ca gaborii scriu foarte-foarte incet,lucru ce nu ma mira dat fiind numarul redus de clase primare pe care acestia le-au facut).
Chestia e ca din cauza ca ieri mi-am bagat sapca in apa si apoi am pus-o pe cap desi nu se scursese toata apa din ea a facut sa resimt inca de ieri seara o usoara stare de raceala si o puternica durere de cap care ma sacaie si in momentele astea,in ciuda celor 3 pastile de cap pe care le-am luat.Mi-am invatat lectia insa,azi si maine,poate sa fie nu stiu ce urgenta,nu mai ies din casa pe caldurile astea...

Niciun comentariu: