23.10.2008

O saptamana ciudata...

De cateva zile,mai exact de la inceputul weekend-ului trecut,afluenta de persoane pe messenger cat si prezenta numarului de cititori de pe blog au scazut brusc.Nu stiu carui fapt se datoreaza acest lucru si nu pot sa ma pronunt asupra listei de messenger a altor persoane,dar din ce am observat,si traficul de cititori al altor bloguri a scazut simtitor.Bine,am mai spus-o si o repet,nu ma intereseaza daca blogul meu e citit de 5 persoane pe zi sau de 200,chiar ma lasa rece treaba asta si ma amuza teribil disperarea altora de a atrage,prin orice metode disperate,cat mai multi vizitatori pe blogurile lor.

Sa ne intoarcem la messenger.Stiam,statistic vorbind,ca ziua de luni e cea mai scazuta in ceea ce priveste numarul de persoane pe messenger sau pe blog.Cu toate astea,luni mi s-a intamplat,in premiera,ca la ora 14:30 sa nu am absolut pe nimeni online la acea ora,si nu,netul nu imi facea figuri!E adevarat ca nu am decat vreo 60 de persoane in lista (si vreo 600 la ignore),dar ma obisnuisem ca in permanenta sa am macar pe cineva online 24 din 24.Cat despre blog,sau mai exact datele statistice despre prezenta cititorilor si numarul de vizite efectuate pe blog de catre cititori,veti putea vedea acea scadere brusca despre care va spuneam,la inceputul lunii noiembrie,atunci cand voi face publice statisticile lunii octombrie asupra evolutiei acestui blog.Problema e ca inca ma intriga cum si de ce,mai multe bloguri pe care obisnuiesc sa le citesc,si unele chiar cunoscute la nivel national si nu numai,apartinand unor persoane foarte celebre,au inregistrat o astfel de scadere masiva.Zilele astea se pare ca incet-incet lucrurile isi revin...Dar o intrebare se impune:pur si simplu nu mai are lumea timp de citit si de intrat pe messenger?Si daca da,cum naiba au inceput toti sa isi exprime aceasta stare cam in acelasi timp?...

Niciun comentariu: