14.05.2010

THE SHOW MUST (AND WILL) GO ON!S-A LANSAT NOUL A.G.M.DINAMO. 'S BLOG!!!

Odata cu acest anunt imi inchei definitiv activitatea pe acest blog.Au fost 2 ani incarcati de evenimente,nopti nedormite si 2.700 de articole,timp,efort si experienta care,totalizate,au reprezentat antrenamentul perfect pentru noul blog care s-a lansat in aceasta noapte.

De-acum inainte ne vom revedea in acel loc,unde voi pune in practica ceea ce am invatat pana acum,desigur cu un plus de maturitate si profesionalism.Pasiunea,la cote inalte asa cum a fost inca de la inceput,ramane aceeasi,in schimb,seriozitatea si talentul sunt cele care isi vor spune cuvantul asupra evolutiei noului blog.Alt drum,aceleasi expectante,mentalitate imbunatatita,visuri marete si obiective mai indraznete,pe scurt,cateva dintre ingredientele acestuia pentru un start in forta de la lansare.

Raman in continuare la decizia de a nu face public aici link-ul blogului,cel putin nu acum,am preferat sa nu-l dezvalui decat la cateva persoane din lista de messenger,cei curiosi insa nu trebuie sa isi faca griji,e doar o chestiune de timp pana cand il veti descoperi pe Google,asa cum l-ati descoperit si pe acesta.

Asadar,inchei acum ultimele randuri care vor mai fi scrise vreodata aici si va multumesc tuturor celor care,de-a lungul ultimilor 2 ani si-au dedicat timpul si concentrarea citirii acestui blog,iar daca v-am fost vreodata de folos cu vreo informatie,daca v-am oferit un articol de care aveati nevoie,care va interesa si v-a placut in mod deosebit,daca ati invatat vreodata ceva despre felul meu de-a fi sau despre cum trebuiesc privite anumite lucruri dezbatute aici si v-am schimbat in bine o parere despre ceva sau cineva anume,eu sunt bucuros ca am fost aici la dispozitia voastra.La revedere si nu ne ramane decat sa ne reintalnim curand pe noul blog!
P.S.:LA MULTI ANI TUTUROR DINAMOVISTILOR DE ZIUA NOASTRA SI A CLUBULUI SPORTIV DINAMO BUCURESTI,CEL MAI DE SUCCES DIN ROMANIA!
P.S. 2:MELODIA ASTA SIMBOLIZEAZA CEL MAI BINE STAREA MEA DE SPIRIT PE CARE AM AVUT-O ATUNCI CAND AM INCEPUT IN ACEASTA NOAPTE ACTIVITATEA PE NOUL MEU BLOG!MAI SUBLIM DE ATAT NU SE POATE!

Cu dinamovism,cel ce v-a fost gazda aici in ultimii 2 ani,al vostru,

Niciun comentariu: