04.04.2008

Un nou inceput...

Desi azi nu e o zi speciala si nici o data fixa,m-am decis ca in aceasta zi de 4 aprilie 2008 sa imi fac un blog personal...Motivatiile pentru acest gest sunt cat se poate de simpliste:lipsa de ocupatie si nevoia de a experimenta ceva nou m-au determinat sa fac un astfel de jurnal virtual...Imi este inca destul de dificil sa imi gasesc cuvintele acum,la urma urmei sunt un novice in domeniul asta dar,cu timpul,sper sa progresez in a ma obisnui cu tot ceea ce inseamna un blog si ceea ce implica el de fapt:timp,inspiratie si ,mai ales,daruire!E un nou inceput pentru mine asa cum au fost,la vremea lor,si id-ul de messenger ("agmdinamo"),si hi5-ul (http://agmdinamo.hi5.com/) si altele...Scopurile acestui blog sunt:sa imi fac noi prieteni,cei ce vor citi articolele mele sa ajunga sa ma cunoasca asa cum sunt si sa imi fac parerile si principiile auzite si intelese,nu neaparat respectate...De maine voi incepe lucrul efectiv la acest blog,azi a fost doar prima zi,a fost o zi de acomodare...Nu voi posta in fiecare zi,ci doar cand se vor intampla lucruri si evenimente pe care le voi constata ca fiind importante fie pentru mine,fie pentru noi toti...Nu e greu de ghicit (pentru cei care ma cunosc) ca subiectul principal asupra caruia ma voi concentra cel mai mult,asupra caruia voi insista cel mai mult si asupra caruia voi posta poate cel mai des,va fi DINAMO BUCURESTI,clubul de fotbal al carui fan sunt si care insemna cel mai mult pentru mine,aducandu-mi cele mai mari satisfactii si care m-a ajutat sa imi creez o identitate,aceea de A.G.M.DINAMO...Asa ca pregatiti-va!Incepand de azi,aici veti putea citi multe lucruri interesante,vor fi domenii diverse si sper ca acest blog sa fie pe placul tuturor...Am marcat astfel un nou inceput,pentru ca era nevoie,pentru ca trebuia,pentru ca niciodata nu ma satur sa imi extind orizontul cunoasterii catre nou,interesant si necunoscut...Nu exista nici un dubiu,incepand cu aceasta zi,IT'S SHOWTIME!!!...

Niciun comentariu: